eidiki_agogi_400Όταν η ειδική αγωγή πρωτοέκανε την εμφάνιση   της ως όρος, γινόταν λόγος για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ως εκ τουτου η αναζήτηση του προβήματος είχε να κάνει με τα ίδια τα παιδιά. Απο τις αρχές του 20ου αιώνα ο όρος ειδική αγωγή έχει παρει μια διαφοορετική πιο θετική πορεία και πλέον κανουμε λόγο για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές δυνατότητες και ικανότητες. Παιδιά που έχουν έναν μοναδικό τρόπο σκέψης και μάθησης, όπου σε αυτον θα πρέπει να προσαρμοστει το εκπαιδευτικό σύστημα.

Έτσι λοιπόν με στόχο αυτήν την προοπτική, στο ‘’Περι Παίδων Αγωγής’’ οργανώνουμε δραστηριότητες και μαθήματα στοχευμένα σε αυτές τις μοναδικές δυνατότητες των παιδιών με απότερο στόχο την συμπερίλιπτική και τη διαπολιτισμική εκπαίδευση σε ΕΝΑ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ.

Αναφορικά λοιπόν με την ειδική αγωγή , έχουμε δημιουργήσει εξειδικευμένες παρεμβάσεις που σχετίζονται με τις μαθησικές δυσκολίες, την δυσλεξία τον αυτισμό και όλες τις διάχυτες αναπτυξιακές διαταραχες, το σύνδρομο Down , το σύνδρομο Asperger και την ΔΕΠΥ, ώστε μέσα απο αυτές τις παρεμβασεις να καταφέρουμε το καλύτερο μαθησιακο αλλά και συναισθηματικό αποτέλεσμα για το καθε παιδί.